Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Εσείς δεν είστε υποχρεωμένος κ. Υπουργέ; Απαντήστε! , του Σπ. Κανελλόπουλου



Διαβάζω από το esos (εδώ): "Οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν την εγκύκλιο για την αυτοαξιολόγηση".


Να ρωτήσω τώρα εγώ.
Όλοι εσείς, εκεί στο Υπουργείο Παιδείας, είστε υποχρεωμένοι πριν εκδώσετε εγκυκλίους, να ακούσετε τι λένε αυτοί επί των οποίων θα εφαρμοστούν;
Θα έπρεπε, όλοι εμείς οι μαχόμενοι στην τάξη καθηγητές, να αποδεχθούμε σιωπηρά τα σχέδια των πεφωτισμένων εγκεφάλων του Υπουργείου;

Κύριε Υπουργέ
Γιατί δεν ζητάτε ποτέ εσείς συνάντηση με την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ; Προς τι, αυτή η απαξίωση δευτεροβαθμίων συνδικαλιστικών οργάνων;
Γιατί δεν παίρνετε την πρωτοβουλία για την παύση ΟΛΩΝ των διαδικασιών της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης και παραλλήλως να προσκαλέσετε την ΟΛΜΕ και ΔΟΕ σε διάλογο από μηδενική βάση;

Θεωρείτε, ότι μπορείτε να εφαρμόσετε ό,τιδήποτε στην παιδεία χωρίς τη συναίνεση των εκπαιδευτικών που είναι ο βασικός πυλώνας της ελληνικής παιδείας;

Οι 58.650 (93,5%) υπογραφές των δασκάλων εναντίον της αξιολόγησης δεν σας προβληματίζουν; 

 Κύριε Υπουργέ
Είναι κακό να θεωρούμε την αυτοαξιολόγηση, μια γραφειοκρατική διαδικασία που δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών; Απαντήστε!

Είναι κακό να θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση υποβάλλει τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο σε αδιέξοδη και άσκοπη ταλαιπωρία, εμποδίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς την παραμικρή προοπτική βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου; Απαντήστε!

 Είναι κακό να θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση δεν διαμορφώνει τις συνθήκες για τη βελτίωση του σχολείου, αλλά θα εντείνει τον ανταγωνισμό και το φόβο στο σχολικό περιβάλλον, με τους εκπαιδευτικούς - εργαζόμενους να ζουν σε συνθήκες αυστηρού ελέγχου και ανασφάλειας; Απαντήστε!

 Είναι κακό να θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση κατηγοριοποιεί τα σχολεία και το κλείσιμο στη συνέχεια, όσων είναι «χαμηλά» στην κλίμακα; Εμείς δεν πρέπει να αντισταθούμε σ' αυτό το εφιαλτικό ενδεχόμενο; Απαντήστε!

 Είναι κακό που δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, θεωρώντας πως το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά; Απαντήστε!

Κύριε Υπουργέ
Δείξτε το κατάλληλο πολιτικό θάρρος και ξεκινήστε διάλογο χωρίς προσχήματα. Η διαταγές στο χώρο της Παιδείας δεν είναι ό,τι το καλύτερο.
Μέσα στις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων που μας δίνονται από το Υπουργείο, θα διαβάσει κάποιος ότι στόχος των διδασκομένων μαθημάτων, είναι να αναπτύξουν την "ελεύθερη κρίση των μαθητών", "την ελεύθερη βούληση" και άλλα τέτοια ωραία! Πώς λοιπόν ζητάτε με τις εγκυκλίους σας, να γίνουμε εμείς, οι καθηγητές αυτών των μαθητών, μαλιστάνθρωποι;

Ξεκινήστε διάλογο κ. Υπουργέ για το καλό αυτής της πατρίδας και της πολυβασανισμένης μας παιδείας. Στην αντίθετη περίπτωση, θα δείτε τις προσπάθειές σας να αποτυγχάνουν. Οι καιροί που ζούμε, είναι ζοφεροί έτσι κι αλλιώς και γι' αυτό όλοι οι Έλληνες πολίτες, δικαιούμαστε να είμαστε καχύποπτοι. Μπορεί να έχετε τις αγαθότερες των προθέσεων. Επιτρέψτε μας όμως, να μην ξεχνάμε ότι: Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με ροδοπέταλα!


Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος
Μαθηματικός
Στέλεχος της Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Ανατ. Αττικής
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.