Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

Κατ. Σκανδάλη: Παραιτούμαι απ' το ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής. Θα αγωνιστώ για την αποκατάσταση της δημοκρατικής τάξης στα Υ.Σ.

 

 

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2021

 

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι

Σας ενημερώνω ότι: την Παρασκευή, 5-2-2021 κατέθεσα την παραίτησή μου από τη θέση της αιρετης του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής, ανταποκρινόμενη στην απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Δ.Α.Κ.Ε./Δ.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε.

Αναμφισβήτητα την κύρια ευθύνη για τη διαμορφωθείσα κατάσταση έχει η πολιτική ηγεσία η οποία παρά την αντίθετη άποψη των εκπαιδευτικών προχώρησε εν μέσω πανδημίας στη διεξαγωγή των εκλογών για ανάδειξη αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια παρά τις εκκλήσεις για αναβολή της εκλογικής διαδικασίας όπως έγινε σε άλλα υπουργεία. Αγνόησε ακόμη και την απόσυρση όλων των ψηφοδελτίων όλων των παρατάξεων. Το 7,5% συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις εκλογές δεν άφησε κανένα περιθώριο νομιμοποίησης της διαδικασίας.

Στην διαμορφωθείσα κατάσταση πιστεύω ότι η Ο.Λ.Μ.Ε. θα πρέπει να αναλογιστεί και για τις δικές της ευθύνες για την εξέλιξη του θεσμού των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια και να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα, θάρρος και ρεαλισμό τη δημιουργηθείσα κατάσταση.

Η προστασία του θεσμού του αιρετού στα Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι επιβεβλημένη.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,

Με αφορμή την παραίτησή μου από τη θέση της αιρετής του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής , έπειτα από 14 χρόνια συνεχούς παρουσίας, θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω όλους τους εκπαιδευτικούς της Ανατολικής Αττικής που με τίμησαν με την ψήφο τους και μου έδωσαν την δυνατότητα να υπηρετήσω τον κλάδο ως εκπρόσωπός τους στο υπηρεσιακό συμβούλιο. Όλα αυτά τα χρόνια με αίσθημα ευθύνης, αποφασιστικότητας και συνέπειας αγωνίστηκα για ισονομία, ισοπολιτεία, αξιοκρατία και διαφάνεια στη λήψη όλων των αποφάσεων. Πιστεύω, στη μακρόχρονη πορεία μου, ο λόγος μου, η στάση μου, οι ενέργειές μου και η συμπεριφορά μου, πιστοποιούν ότι λειτούργησα ως αιρετή όλου του κλάδου.

Η παραίτησή μου από το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. της Ανατολικής Αττικής δεν σημαίνει, σε καμιά περίπτωση, ότι θα σταματήσω να αγωνίζομαι μέχρι τέλους για την αποκατάσταση της δημοκρατικής τάξης στα υπηρεσιακά συμβούλια με την επάνοδο των Αιρετών.

Το μεγαλύτερο δώρο και η ανταμοιβή μου είναι η εμπιστοσύνη, η αγάπη και η στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια.

Πάντα στη διάθεσή σας

Σκανδάλη Κατερίνα

14 χρόνια Αιρετή του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

3 σχόλια:

  1. Κατερίνα, η παραίτησή σου, διαπιστευτήριο ηθικής τάξης, που έχει καταντήσει αναλώσιμο υλικό! Συνεχίζω να σε εκτιμώ και να σε τιμώ, ας μην έχω καμία σχέση με τον ιδεολογικό σου χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι
    Δεν μπορεί να λειτουργήσει σοβαρός άνθρωπος ούτε στο ελληνικό δημόσιο ούτε αλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε κοσμίως.