Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!

 

ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΕΡΓΙΑ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ;

Να κάνω, για να στηρίξω τον κλάδο! 
 
Να κάνω, για να επαναπροσληφθούν οι σε διαθεσιμότητα συνάδελφοι!
Να κάνω, γιατί πως θα φανώ στους συναδέλφους και τους μαθητές μου, σαν απεργοσπάστης!
 
Να μην κάνω, γιατί μιλάμε για πενθήμερες επαναλαμβανόμενες, που όταν τις αποφάσισαν εμένα δε με ρώτησαν!
 
Να μην κάνω, γιατί πως θα ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου!
 
Να μην κάνω, γιατί δεν συμφωνώ στο τρόπο που μπαίνουν τα αιτήματα, αλλά και  σ’όλα τα αιτήματα!

Να μην κάνω, γιατί πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ θα τα οικειοποιηθεί όλα κι εγώ δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ!
 
Να μην κάνω, γιατί για τον δικό μου κλάδο τους ξενόγλωσσους , δεν νοιάζεται κανένας!
 
Να μην κάνω, στο κάτω κάτω με ρωτάει κανείς πως περνάω!
 
ΘΑ ΚΑΝΩ!
 
Γιατί το κυριότερο για μένα είναι να φωνάξω, στην κυβέρνηση, στην Τρόικα, σ’ όλους, ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!
Κατανοώ τα προβλήματα του τόπου μου, της Ελλάδας, της Ευρώπης, του κόσμου όλου, βρε αδερφέ αλλά ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!
ΘΑ ΚΑΝΩ!
 
Σοφία Αθανασιάδου
Καθηγήτρια ΠΕ05, Γραμματέας Δ.Σ ΑΔΕΔΥ Νομαρχιακού τμήματος Καβάλας (στέλεχος της Δ.Α.Κ.Ε. )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.