Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Σοκ με τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την Παιδεία!!!

Ο ΣΥΡΙΖΑ, για χρόνια ένα κόμμα του 3,5% αποτελούσε κόμμα εκτόνωσης των ψηφοφόρων . Σήμερα όμως, αποτελεί κυβερνητική πρόταση και έχει το καθήκον να έχει σχέδιο για όλα τα προβλήματα που μας απασχολούν σαν πολίτες  αυτής της χώρας. Έτσι και στην Παιδεία πρέπει να έχει ένα σχέδιο ρεαλιστικό , λειτουργικό , προσεγμένο και φυσικά να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα γιατί μαθητές, γονείς, καθηγητές δεν είναι πειραματόζωα.

Αφορμή για να σοκαριστούμε αποτέλεσε το άρθρο στην ιστοσελίδα μας, του Κωνσταντίνου Αδριανουπολίτη, Εκπαιδευτικός – ερευνητής, Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ. (Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης) ( μπορείτε να το διαβάσετε εδώ ). Αν και στην αρχή πιστεύαμε ότι κάτι θα έχει γίνει λάθος με την ανακοίνωση … ήρθε η απάντηση της κυρίας Εφη Καλαμαρά, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνη  τμήματος παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ μπορείτε να την διαβάσετε εδώ !!!  (Θα σας παρακαλούσαμε να διαβάσετε και τα σχόλια της ιστοσελίδας που σας παραπέμπουμε) και καταλάβαμε τι ευαγγελίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ για την ΤΕΕ!!!
Εμείς, είμαστε καθηγητές της «τάξης»  και οι περισσότεροι από εμάς διδάσκουμε στην ΤΕΕ. Θα θέλαμε να βάλουμε μερικούς προβληματισμούς στο επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ :
1. Είμαι μαθητής που δεν μου αρέσουν καθόλου τα μαθήματα, ειδικά τα ανώτερα μαθηματικά και η γλώσσα , θέλω να μάθω μία τέχνη π.χ. ηλεκτρολόγος (μαστοράκι) και στα 18 να βγω στο μεροκάματο με τον πατέρα μου που είναι και αυτός ηλεκτρολόγος . Θα με αναγκάσεις να πάω 18 (παρακολουθώντας το γενικό λύκειο) και μετά σε τεχνικό λύκειο ηλεκτρολογίας ( ή ΙΕΚ)  και να τελειώσω στα 21 ; Τα 3 χρόνια που θα μαθαίνω ή θα προσπαθεί το λύκειο να με μάθει το «είναι ονοματικός τύπος του ρήματος» ποιος θα μου τα αποζημιώσει;
2. Είμαι ένας πολύ καλός μαθητής οι γονείς μου δεν έχουν χρήματα για φροντιστήριο, θέλω μέσα από το δημόσιο σχολείο να αποκτήσω τα εφόδια για να περάσω σε ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο της Αθήνας. Σήμερα μέσα στην τάξη γίνεται ή προσπαθείται να γίνεται κάποιο μάθημα  αφού όλοι οι μαθητές έχουμε σχεδόν τους ίδιους στόχους. Αύριο με το λύκειο που ευαγγελίζεστε και θα «κοιμίζεται» στην τάξη μου τον μαθητή της πρώτης περίπτωσης πως θα παρακολούθήσω «ανώτερα μαθηματικά» από τον πίνακα;
3. Είμαι ένας κακός μαθητής όχι από επιλογή (μαθαίνω αργά)  αλλά γιατί δεν νοιάστηκε κανένας για εμένα στο γυμνάσιο ( υπάρχει ρατσισμός για τους «κακούς μαθητές»  από την σχολική κοινότητα ακόμα και από τους καθηγητές) . Γιατί με αναγκάζεις να πάω άλλα 3 χρόνια στο ενιαίο λύκειο; Στην ΤΕΕ απέκτησα σεβασμό , σήμερα έκανα το πρώτο σπείρωμα μόνος μου , ο φιλόλογος μου λέει ότι  πρέπει να μείνω στην ίδια τάξη αλλά ο μηχανολόγος μου, είναι περήφανος για το μαθητή του!!! Και στην ΤΕΕ δεν μένω στην ίδια τάξη γιατί είμαι καλός μάστορας,  άσχετα αν δεν μου αρέσουν τα λατινικά !!!
4. Είμαι ο Δημήτρης απλά θέλω να γίνω ξυλουργός με ζαλίσατε με το ενιαίο λύκειο .
5. Οι μαθητές αυτοί, είμαστε σήμερα το 33% του μαθητικού δυναμικού που επιλέγουμε συνειδητά τεχνική εκπαίδευση !!!
6. Είμαι καθηγητής ΤΕΕ, αν εφαρμοστεί η πρόταση σας θα είμαι καθηγητής χωρίς μαθητές , θα με αμείβετε τσάμπα ; Τα ευχολόγια τα άκουσα και με την αλλαγή από ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ σας μειώσαμε τις ώρες ( στα ΤΕΕ ήθελε 3 καθηγητές ειδικότητας – με τα ΕΠΑΛ ήθελε περισσότερους μαθηματικούς και φιλολόγους) αλλά θα αυξηθεί το μαθητικό δυναμικό και έτσι θα είναι μία η άλλη… Στην προσπάθεια να θεωρητικοποηθεί η ΤΕΕ !!!
7. Είμαι καθηγητής της γενικής παιδείας έχω αναλάβει την τρίτη λυκείου έχω ζήλο για το μάθημα μου, ετοίμασα σχέδια μαθήματος και μπαίνω μέσα να διδάξω : Ο Τάκης που θέλει να γίνει μηχανολόγος αναγκαστικά περιμένει να τελειώσει το λύκειο για να ακολουθήσει μετά την επιλογή του !!! Αυτά που λέω, του είναι βαρετά δεν τα καταλαβαίνει ενοχλεί τον διπλανό του , δεν είναι μόνος… Είναι πλέον το 30% του μαθητικού δυναμικού μετά την πρόταση σας… Πώς θα ασχοληθώ με την Ελένη που θέλει να συνεχίσει σε ΑΕΙ;
8. Είμαι μέλος του ΣΕΒ εκεί που μίλησε ο κύριος Τσίπρας πρόσφατα. Από έρευνα που κάναμε (πριν 3 χρόνια) διαπιστώθηκε πως στην Ελλάδα της κρίσης δεν μπορούμε  να  βρούμε ειδικευμένο προσωπικό για τις επιχειρήσεις μας (επαγγελματικές γνώσεις – δεξιότητες – ικανότητες) . Στην Ευρώπη αντίθετα που λειτουργεί η τεχνική εκπαίδευση βρίσκω έτοιμους επαγγελματίες .
9. Σήμερα ακολουθούν την γενική παιδεία μέχρι το γυμνάσιο,  όλα τα παιδιά της χώρας και  καταλήγουν στην ΤΕΕ χωρίς βασικές γνώσεις μαθηματικών – γλώσσας , αλλά και τα παιδιά που συνεχίζουν το γενικό λύκειο η πλειοψηφία τους, έχει θέμα με τις γνώσεις αυτές !!!

Φτιάξτε πρώτα την γενική παιδεία και μετά «παίζεται» και με την ΤΕΕ!!!


Μία διαφήμιση έλεγε καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Εκεί τελικά θ α καταλήξουμε με (την ελπίδα για αλλαγή) για τον ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.