ΕΚΛΟΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 18ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Τρίτη 30 Μαΐου 2017
Γενική Συνέλευση: 9:30 π.μ.
στο Χατζηγιάννειο
Ψηφοφορία: 2:00 μ.μ.
μέχρι 7:00 μ.μ στο 1ο ΓΕΛ Λάρισας
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ
Δ.Α.Κ.Ε. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ
ØΕθνική
πολιτική για την Παιδεία
ØΚάλυψη
όλων των κενών θέσεων με μόνιμους διορισμούς
ØΔημιουργία
Σχολών Στελεχών Εκπαίδευσης και ουσιαστική επιμόρφωση
ØΕπαναφορά
διδακτικού ωραρίου στην πρότερη κατάσταση
Ø
Μείωση των μαθητών ανά τάξη-Επαναπροσδιορισμός ύλης μαθημάτων
ØΑλλαγή
άρθρων του καταστατικού της ΕΛΜΕ ν. Λάρισας
Ø
Εκπαιδευτικό μισθολόγιο
Ø Όχι σε αξιολόγηση - χειραγώγηση
Ø
Στήριξη Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
ØΜείωση
συνδρομής προς ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΣΥΝΘΕΣΗ
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Την Τρίτη 30 Μαΐου 2017
καλούμαστε να εκλέξουμε τους αντιπροσώπους μας για το 18ο Συνέδριο
της ΟΛΜΕ και να συμμετάσχουμε στη Γενική Συνέλευση των μελών της ΕΛΜΕ.
Όσοι υποψήφιοι εκλεγούν θα μεταφέρουν το
σφυγμό του σχολείου που βιώνουν, τον καθημερινό αγώνα που δίνουν οι συνάδελφοί
,με τις πλέον αντίξοες συνθήκες, καθώς και την ολοένα αυξανόμενη απόγνωσή τους
που πηγάζει από την αδιαφορία της κυβερνητικής πολιτικής για το οικοδόμημα της
Παιδείας.
Μετά από δυόμισι χρόνια της
κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ, που ξεκίνησε με οράματα τύπου Βενεζουέλας για τη χώρα,
αντί για κατάργηση των μνημονίων είχαμε εξαπάτηση των Ελλήνων, επιβολή Capital
controls, επιδείνωση της Οικονομίας, υποβάθμιση της Παιδείας, απαξίωση του
συστήματος Υγείας, κατεδάφιση της Κοινωνικής Ασφάλισης, φορολογική επίθεση
εναντίον των μισθωτών και των συνταξιούχων, αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών,
αντισυνταγματική απόπειρα φίμωσης της ελευθερίας του Τύπου, διόγκωση της
ανεργίας, ρουσφετολογικούς διορισμούς στο Δημόσιο, αύξηση της απαισιοδοξίας των
νέων που ωθούνται στην «εξορία» για αναζήτηση εργασίας, και ψηφίζεται εντός των
ημερών και 4ο Μνημόνιο!
Και στην Παιδεία όμως η
κυβέρνηση ,που πάσχει από το γνωστό μετεκλογικό αριστερό αλτσχάιμερ, το
μεγαλύτερο ταλέντο που έχει να επιδείξει είναι να ενεργοποιεί κόφτες. Κόφτη
μισθών και συντάξεων αντί αυξήσεων όπως
υποσχέθηκαν, κόφτη διορισμών τουλάχιστον έως το 2019 αντί προσλήψεων
20.000 εκπαιδευτικών όπως δεσμεύονταν, κόφτη μεταθέσεων αντί στήριξης οικογενειών, κόφτη ωρών
μαθημάτων και οργανικών αντί στήριξης όλων των ειδικοτήτων, κόφτη
τμημάτων και Τομέων των ΕΠΑΛ καθώς και οργανικών θέσεων αντί αναβάθμισης της
Τ.Ε., κόφτη σχολικού Αθλητισμού
με μαθητές να πληρώνουν τις μετακινήσεις τους, κόφτη, κόφτη, κόφτη….
Δυστυχώς όμως για αυτούς δεν θα κόψουν το μεράκι του Έλληνα καθηγητή για
το λειτούργημά του. Δεν θα κόψουν την προσπάθειά του για ένα καλύτερο
Δημόσιο Σχολείο. Δεν θα κόψουν τέλος την ελπίδα του για άμεση απαλλαγή
από την αριστερή λαίλαπα που τα τελευταία δυόμιση μαύρα χρόνια πλανάται πάνω από
την πατρίδα μας και την οδηγεί στο απόλυτο άγνωστο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ:
Η
κυβέρνηση προκειμένου να εξαπατήσει τον κλάδο,
υιοθέτησε τη λεγόμενη προσωπική διαφορά η οποία αποτελεί πρόσκαιρη
μισθολογική ρύθμιση και δεν είναι συντάξιμη. Αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες
της περιόδου. Γι’ αυτό ως πρώτο βήμα για τη μισθολογική μας αναβάθμιση ζητούμε:
άμεσο ξεπάγωμα του μισθού μας, ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη,
να αναγνωρίσει η κυβέρνηση το δικαίωμα των εργαζομένων στο Δημόσιο για
χορήγηση δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματος αδείας όπως ισχύει στον
Ιδιωτικό Τομέα .
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: Η ΔΑΚΕ Δ.Ε πιστεύει σε μία αξιολόγηση
απαλλαγμένη από μισθολογικές και άλλες κυρώσεις, η οποία θα έχει πρώτιστο στόχο
τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού. Χωρίς να έχει
καταργηθεί ο νόμος για την Αξιολόγηση (ν. 4142/2013 ), το ΥΠΠΕΘ μιλά για <<αποτίμηση του εκπαιδευτικού
έργου>> χωρίς να αναφέρει τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά.
Φυσικά Αξιολόγηση χωρίς Επιμόρφωση δεν νοείται, η οποία είναι βασική
υποχρέωση της Πολιτείας προς όφελος των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Απαιτούμε
Δημόσια Σχολή Επιμόρφωσης .
ΓΥΜΝΑΣΙΟ:Η κυβέρνηση προχώρησε στη μείωση
του ωρολογίου προγράμματος. Για να δικαιολογήσει τη στάση της παρουσίασε το
ιδεολόγημα των «κουρασμένων» μαθητών. Επίσης, προχώρησε στην απαράδεκτη ντε
φάκτο διάκριση των μαθημάτων σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα. Θέση της ΔΑΚΕ
είναι ότι όλα τα μαθήματα είναι ίσης αξίας και επιβάλλεται να έχουν την ίδια
αντιμετώπιση.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ:Η κυβέρνηση επιδιώκει να
δημιουργήσει δύο σχολεία στη « συσκευασία» του ενός. Η πρώτη Λυκείου θα είναι
το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Για τις δύο επόμενες τάξεις
προβλέπεται μικρός κορμός μαθημάτων και μεγάλος αριθμός επιλεγόμενων. Καταργείται
στην πράξη η φιλοσοφία της γενικής εκπαίδευσης και εισάγεται η αγγλοσαξονική
λογική της πρόωρης εξειδίκευσης.
Τα περισσότερα επιλεγόμενα μαθήματα δε θα μπορούν να διδαχθούν, γιατί δε
θα συμπληρώνεται ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός μαθητών. Θα ανοίξει,
λοιπόν, ξανά το ζήτημα της κινητικότητας των εκπαιδευτικών που πλεονάζουν,
καθώς και το ζήτημα της συγχώνευσης σχολικών μονάδων.
ΤΕΧΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστεράς» μιλά για 12χρονο ενιαίο
σχολείο και για μεταδευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση! Το ίδιο και όλες οι
άλλες αριστερές παρατάξεις της ΟΛΜΕ! ΜΟΝΟ η ΔΑΚΕ στηρίζει και ιδεολογικά
και εκπαιδευτικά την Λυκειακή Τ.Ε.. Τις όποιες αλλαγές κάνει το ΥΠΠΕΘ στην Τ.Ε. τις θεωρεί μεταβατικές, μέχρι την
πλήρη κατάργηση των ΕΠΑΛ και την δημιουργία μεταλυκειακής επαγγελματικής
βαθμίδας. Με την καθιέρωση των Τομέων στην Β΄ τάξη των ΕΠΑΛ και των
ειδικοτήτων στην Γ΄ τάξη πλεονάζουν εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, οι οποίοι
και αυτοί χωρίς αίτησή τους μετακινούνται στα ΔΙΕΚ (με διαφορετικό
φυσικά ωράριο και εργασιακό καθεστώς). Η
ΔΑΚΕ διαχρονικά ήταν και είναι υπέρ της δημιουργίας τετάρτου έτους
μαθητείας-πρακτικής άσκησης για όλες τις ειδικότητες(ώστε να στηριχτούν
στο σύνολό τους) και με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα των μαθητών.
Χαιρετίζουμε στις θέσεις της παράταξής μας τις ΣΥΝΕΚ και τα στελέχη του ΥΠΠΕΘ
που ,ενώ τα προηγούμενα χρόνια απέρριπταν
το πρόγραμμα της «μαθητείας», πλέον το στηρίζουν με όλες τους τις
δυνάμεις.
ΘΕΣΕΙΣ
ΣΤΕΛΕΧΩΝ: Προκειμένου να υιοθετηθεί ένα πάγιο σύστημα επιλογής στελεχών, το οποίο
θα βασίζεται στη διαφάνεια και στην αξιοκρατία, η ΔΑΚΕ Δ.Ε έχει προτείνει τη
δημιουργία μιας αποκεντρωμένης Σχολής Στελεχών της Εκπαίδευσης με ταυτόχρονη
απαλλαγή των επιμορφούμενων από τα διδακτικά τους καθήκοντα.
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Απαιτούμε: να προχωρήσει η
κυβέρνηση σε κάλυψη όλων των κενών θέσεων με μόνιμους διορισμούς, να
νομοθετηθεί νέο σύστημα διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών και πρόσληψης
αναπληρωτών, που θα ενισχύει σημαντικά την εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Το σύστημα
δε διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών και πρόσληψης αναπληρωτών επιβάλλεται να
είναι το ίδιο.
ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ: Με το νόμο
Κατρούγκαλου αναγκάζονται οι
εκπαιδευτικοί να διδάσκουν στα 67 έτη (και στα δισέγγονά τους!). Διεκδικούμε:
την επαναφορά της δυνατότητας συνταξιοδότησης στην ηλικία των 60 με 30 έτη
υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς και την κατάργηση του χρονικού
περιορισμού για την υποβολή αίτησης παραίτησης προς συνταξιοδότηση.
Συναδέλφισσες και
συνάδελφοι,
Η απογοήτευση για τη σημερινή
στάση της ΟΛΜΕ είναι διάχυτη. Πράγματι, για κάποιους στην ΟΛΜΕ μοιάζει να
σταμάτησε ο χρόνος στις εθνικές εκλογές του Ιανουαρίου 2015, τότε που ανέβηκε
στην εξουσία η «πρώτη φορά αριστερά», έχοντας υποσχεθεί τα πάντα στους πάντες.
Είναι παραπάνω από φανερή η φιλοκυβερνητική στάση των αριστερών παρατάξεων που
δείχνουν ανοχή σε ό,τι κι αν κάνει αυτή η Κυβέρνηση. Η ματαιοδοξία τους
δυστυχώς τους καθιστά επικίνδυνους για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Η ΔΑΚΕ Δ.Ε. ν.Λάρισας με συνέπεια
λόγων και έργων προσπαθεί να στηρίξει με όλες της τις δυνάμεις τον πολύπαθο
μάχιμο καθηγητή. Δηλώνουμε πάντα «παρών» στους αγώνες για τα συμφέροντα του
καθηγητή και ΜΟΝΟ. Όπως βρεθήκαμε
απέναντι στον Φίλη για τους «παρκαρισμένους
εκπαιδευτικούς» άμεση και έντονη ήταν και η αντίδραση της ΔΑΚΕ καθηγητών
ν. Λάρισας στις εξωφρενικές δηλώσεις της Κεραμέως για «καθηγητές – φαντάσματα».
Ορθώνουμε διαχρονικά το συνδικαλιστικό μας ανάστημα (που δυστυχώς για κάποιους
είναι πολύ μεγάλο) σε όποιον αντιτίθεται στην ενότητα και τη συσπείρωση του
κλάδου. Αγωνιζόμαστε για τον κάθε
συνάδελφο χωρίς κομματικές παρωπίδες. Διεκδικούμε μια Παιδεία με Αρχές, Αξίες
και Ιδανικά.
Μαζί συνεχίζουμε…
Βαρσαμής Γεώργιος
ΠΕ01 ΓΕΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
Γεωργιτζίκη Γεωργία ΠΕ18 7ο
ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ
Γιακοβής Δημήτριος ΠΕ19 ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Λ.Τ. ΚΡΑΝΕΑΣ
Γκαδρής Αθανάσιος ΠΕ09 ΓΕΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
Γκαραγκούνη
Αργυρώ ΠΕ02 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Γλιούμπα Ελένη ΠΕ03 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Γραβάνης Στέφανος ΠΕ19 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Δουκάκης Αντώνιος ΠΕ06 ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ.ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗΣ
Κασσίδα
Ασπασία ΠΕ05 15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Κατσιαβριάς Πέτρος ΠΕ04 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ
Καρκαλής
Νικόλαος ΠΕ17 ΕΠΑΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
Κοντσιώτης Κων/νος ΠΕ04 ΓΕΛ ΦΑΛΑΝΗΣ
Κουκούλης Γεώργιος ΠΕ11 ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΔΟΜΕΝΙΚΟΥ
Κουλουράς Γεώργιος ΠΕ02 8ο
ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ
Κωστόπουλος
Κωνσταντίνος ΠΕ11 ΓΕΛ ΑΓΙΑΣ
Μακρυγιάννης Παντελής ΠΕ02 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Μαλάκος Σταμάτης ΠΕ04 ΜΟΥΣΙΚΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Μίζιος Αθανάσιος ΠΕ11 ΓΕΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
Μπασαγιάννης
Χρήστος ΠΕ17 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ
Μπατσίλα
Δάφνη ΠΕ11 ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ. ΛΙΒΑΔΙΟΥ
Μπόλης
Κωνσταντίνος ΠΕ11 ΔΔΕ Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ
Μπούτος
Νικόλαος ΠΕ04 ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Νάνης Δημήτριος ΠΕ19 7ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ
Νταφούλης Γεώργιος ΠΕ04 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΥΔΡΙΟΥ
Παναγιώτου
Νικόλαος ΠΕ19 ΓΕΛ ΤΥΡΝΑΒΟΥ
Παπαϊωάννου
Δημήτριος ΠΕ03 ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ. ΚΡΑΝΕΑΣ
Σταθάκη Φωτεινή ΠΕ18 ΕΠΑΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
Τζέκας Θωμάς ΠΕ03 ΓΕΛ ΓΟΝΝΩΝ
Τζηκούλης Δημήτριος ΤΕ01 ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Τζιατζιάς
Μιχαήλ ΠΕ11 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Φούντας
Αθανάσιος ΠΕ11 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. : ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΘΥΝΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε κοσμίως.