Συνάδελφοι,
Το
Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής, συνεδρίασε για τα κενά και πλεονάσματα την Πέμπτη
30-5-2013
και την Παρασκευή 31-5-2013.
Σας
ενημερώνουμε ότι η αιρετή εκπρόσωπος που εκλέγεται με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε.
Καθηγητών Δ.Ε, Κατερίνα Σκανδάλη, παρέδωσε το παρακάτω κείμενο και
καταγγέλλοντας τη διαδικασία, αποχώρησε κατά το τέλος της. Το ίδιο έκανε και ο
αιρετός Δημ. Παπαθεοδώρου.
ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΣΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
ΓΙΑ
ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014.
Η
αιρετή εκπρόσωπος Σκανδάλη Αικατερίνη στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής δηλώνω ότι:
Η
διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά
και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος
70607/Δ2/23-05-2013,
στηρίζεται στο Π.Δ. 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις
των Π.Υ.Σ.Δ.Ε. προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15
Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων
καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών
θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.
Η
εγκύκλιος 58733/Δ2/26-04-2013
ζητούσε καταχώρηση του υποχρεωτικού
ωραρίου των εκπαιδευτικών αυξημένο κατά 2 ώρες, ενώ δεν είχε ψηφιστεί σχετικός
νόμος. Ο νέος νόμος 4152/13 παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β πήρε ΦΕΚ
στις 9/5/13
και το συνδικαλιστικό κίνημα ζητάει την κατάργησή του.
Η
εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013
επικαλείται το άρθρο 7 του Ν. 3848/10 το οποίο αναφέρει ότι «για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και
των λειτουργικών αναγκών υπολογίζεται η τυχόν 2η ειδικότητα, η δυνατότητα
διδασκαλίας με 2η ανάθεση», ενώ για τις οργανικές θέσεις υπολογίζονται μόνο
οι πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, πράγμα που είναι ασύμβατο.
Η
εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013
ακυρώνει προηγούμενη εγκύκλιο για τη διδασκαλία των ωρών Project,
αφού καταργεί τη συνδιδασκαλία, αφαιρεί την πρώτη ανάθεση από συγκεκριμένες
ειδικότητες, ενώ δίνει τη δυνατότητα στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για
διδασκαλία μόνο σε ένα τμήμα.
Ο
αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα
των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις
και τους 10 για τα εργαστήρια, πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος που είχε
εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια.
Η
μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία και με όσα ορίζει το Π.Δ. 50/96 άρθρο 4,
ήταν να υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε
σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική
μονάδα.
Επίσης,
ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για τη σχολική χρονιά
2013-2014 από τη στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξαγγέλλει ότι,
μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα φέρει νέο νόμο για το Γενικό
και Τεχνολογικό Λύκειο και δεν είναι γνωστές οι αλλαγές που αυτό θα επιφέρει σε
μαθήματα, τμήματα, σχολεία και ειδικότητες.
Επειδή
οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να
καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης για μετακινήσεις και
απολύσεις.
Επειδή
η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου
σχεδίου που ξεκίνησε με καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις
τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών
δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας
δωρεάν παιδείας.
Με βάση τα παραπάνω,
διαφωνώ με τη λογική συγκρότησης των πινάκων, καταγγέλλω τη διαδικασία και
αποχωρώ.
Η Δ.Α.Κ.Ε. και οι... πλεονάζοντες στην Ανατολική Αττική
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://dakeeaa.blogspot.gr/2013/06/blog-post_6.html