Όλα τα υπάρχοντα κενά των
σχολείων θα πρέπει να καλύπτονται με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Οι
προσλήψεις αναπληρωτών να αφορούν μόνο τις έκτακτες ανάγκες που
δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όπως άλλωστε προβλέπει και ο
ν.1566/85
Για το απαιτούμενο μόνιμο εκπαιδευτικό –
διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο αριθμός των
αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος οι
σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς.
Με βάση αυτό πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα
σχολική χρονιά.
- ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16: Άμεσος διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μηνου – 24μηνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010 με τους όρους που ίσχυαν πριν το 2010 (διπλασιασμός δυσπροσίτων). Να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10.
- Για ένα νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:
Σύστημα μοριοδότησης μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει:
- 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
- 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)
- 1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.
- Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).
Είναι αλήθεια ότι η πρόταση της ΟΛΜΕ ψηφίστηκε μόνο από ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΑΚΕ έθεσε το θέμα καταθέτοντας την πρότασή της. Την είδαν θετικά οι ΣΥΝΕΚ, την επεξεργάστηκαν μαζί, ενώ το ΠΑΜΕ και οι Παρεμβάσεις μιλούσαν για μαζικούς διορισμούς, μείωση του ωραρίου, αποσυγχώνευση σχολείων, μείωση αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, τα οποία δεν τίθενται σε αμφισβήτηση από κανέναν και άρα δεν αποτελούν άλλη πρόταση.
ΔιαγραφήΈτσι, ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ με έξι ψήφους κατέληξαν στην απόφαση και οι Παρεμβάσεις (2), ΠΑΜΕ (2), ΠΑΣΚ (1), σφύριζαν αδιάφορα χωρίς να μπαίνουν στην ουσία της πρότασης.
Δοξάστε τους!
Σε ποιον άλλον διαγωνισμό του δημοσίου επιλέγεις την καλύτερη βαθμολογία μεταξύ διαγωνισμών που μπορεί να διαφέρουν 10 και πεισσότερα χρόνια, με διαφορετική ύλη, διαφορετική σύνθεση εξεταζομένων, διαφορετικά θέματα. Μια λύση θα μπορούσε να είναι, οι παλιότεροι διαγωνισμοί να πολλαπλασιάζονται με έναν συντελεστή και να δίνουν ένα ποσοστό των μορίων. Έτσι θα υπάρχει ένας σχετικός σεβασμός στην γνωμοδότηση του ΣτΕ ότι δεν μπορούν να συγκριθούν διαφορατικοί διαγωνισμοί μεταξύ τους:
ΔιαγραφήΈτσι ένας βαθμός 70 θα μπορούσε να δίνει αν είχε αποκτηθεί
το 2008 70*1= 70 μόρια,
το 2006 70*0,8= 56 μόρια,
το 2004 70*0,6= 42 μόρια,
το 2002 70*0,4= 28 μόρια
το 2000 70*0,2= 14 μόρια
Και φυσικά η προϋπηρεσία 0,5 το χρόνο, όπως ισχύει στο ΑΣΕΠ.
Επιτυχούσα, μη διοριστέα .
Τα άτομα με αναπηρία (σκλήρυνση κατα πλάκας), μεσογειακή αναιμία ... καμία ένταξη τους στο σύστημα μοριοδότησης για διορισμό??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού έχει καταργηθεί η επιπλέον μοριοδότηση σε κάθε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τουλάχιστον από το 2009 και μετά, έρχεται και αποκλεισμός των εν λόγω ατόμων και από την παιδεία??????
Να χαρώ εγώ κοινωνικό κράτος.....
Στον Καιάδα.....