-
Στην Ειδική
Αγωγή υπήρχαν 163 ενεργές αιτήσεις και 44 για Σχολεία ΤυφλώνΚωφών. Εξ αυτών
μετατέθηκαν 45 εκπαιδευτικοί (ποσοστό 21,73%).
- Στα Μουσικά
σχολεία είχαμε 507 αιτήσεις εκπαιδευτικών Γενικών ειδικοτήτων. Εξ αυτών
έχουμε 382 αιτήσεις που πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις (υπηρέτηση οργανικής,
διδακτική πενταετία σε σχολεία Δευτεροβάθμιας και ύπαρξη κενών).
Επίσης είχαμε 89 αιτήσεις για μεταθέσεις σε Μουσικά σχολεία
χωρίς αντίστοιχες κενές οργανικές θέσεις, 24 αιτήσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι
δεν έχουν συμπληρώσει πενταετή διδακτική εμπειρία και 8 αιτήσεις χωρίς
πενταετία και ύπαρξη οργανικών κενών. Εξ αυτών
ικανοποιήθηκαν 66 αιτήσεις. Παράλληλα είχαμε 100 αιτήσεις εκπαιδευτικών
μουσικής παιδείας (ΠΕ16 & ΤΕ 16) . Από αυτές 72 πληρούν τις τυπικές
προϋποθέσεις, 4 που δεν έχουν συμπληρώσει πενταετή διδακτική εμπειρία, 20 αιτήσεις χωρίς ύπαρξη κενών οργανικών θέσεων
και 1 χωρίς κενά και πενταετή διδακτική εμπειρία. Τελικά μετατίθενται μετά και
τη γνωμοδότηση της Καλλιτεχνικής Επιτροπής 32
εκπαιδευτικοί μουσικής παιδείας.
-
Στα Καλλιτεχνικά
Σχολεία είχαμε 62 αιτήσεις εκπαιδευτικών Γενικών ειδικοτήτων. Εξ αυτών 16
πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις, 44 αιτήσεις χωρίς οργανικά κενά, 1 αίτηση εκπαιδευτικού που δεν έχει συμπληρώσει πενταετή διδακτική εμπειρία.
Παράλληλα είχαμε 15 αιτήσεις
εκπαιδευτικών Καλλιτεχνικών ειδικοτήτων. Εξ αυτών 2 πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις.
Τελικά ικανοποιήθηκαν 5 αιτήσεις επί συνόλου 13 κενών.
- Στα Σχολεία
διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης είχαμε 77 αιτήσεις. Εξ αυτών 53 πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις. Τελικά
ικανοποιήθηκαν 6 αιτήσεις επί συνόλου 12 κενών ( παρέμειναν 6 κενά γιατί δεν υπήρξαν αιτήσεις).
- Για τις Γενικές
Μεταθέσεις είχαμε 8.098 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 1.718 (ποσοστό 21,22%).
Υπενθυμίζουμε ότι το 2014 από τις 8389 αιτήσεις ικανοποιήθηκαν τελικά 751
(ποσοστό 8,99%). Το 2013 ικανοποιήθηκαν 607 αιτήσεις σε σύνολο 11260 αιτήσεων
(ποσοστό 5,4%). Κατά τις μεταθέσεις του 2012 υποβλήθηκαν 14.855 αιτήσεις και
ικανοποιήθηκαν 2.434 (ποσοστό 16,39%). Οι Γενικές Μεταθέσεις πραγματοποιήθηκαν
με βάση τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ, επί συνόλου 1411 κενών.
-
Το 2014 οι μεταθέσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση
κάτι καινοφανές: με βάση τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ επιλεκτικά, εξαιρώντας τους
κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04.01 για τους οποίους πήγαν στις εκτιμήσεις του
συστήματος! Αποτέλεσμα της επιλογής αυτής ήταν από τις 1595 αιτήσεις των
φιλολόγων να ικανοποιηθεί ένα ποσοστό γύρω στο 4%, από τις 646 αιτήσεις των
μαθηματικών να ικανοποιηθεί ένα ποσοστό γύρω στο 11%, και από τις 526 αιτήσεις
των Φυσικών να ικανοποιηθεί ένα ποσοστό γύρω στο 3,5%! Για το 2015 από τις 1698 αιτήσεις Φιλολόγων
ικανοποιήθηκαν οι 500 (ποσοστό 29,45%),
από τις 319 αιτήσεις Μαθηματικών ικανοποιήθηκαν οι 291 (ποσοστό 52,30%)
και από τις 529 αιτήσεις των Φυσικών ικανοποιήθηκαν οι 140 (ποσοστό 26,47%).
-
Οι αιρετοί καταψήφισαν τους πίνακες κενών και
πλεονασμάτων με βάση την ακόλουθη δήλωση: «Το ΚΥΣΔΕ καλείται να υπολογίσει κενά
και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, βάσει της εγκυκλίου
77679/Ε2/15-05-2015, με σοβαρή χρονική καθυστέρηση που οφείλεται στις αλλαγές
αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων της Γ΄ Λυκείου, καθώς το ΠΔ 50/96 ορίζει
ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και ότι για την
πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε
σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.
Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος αφού τα Υπηρεσιακά Συμβούλια δεν έχουν ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα των κενών και πλεονασμάτων ανά ειδικότητα, μιας και δεν μπορούν να εκτιμηθούν οι τομείς και οι ειδικότητες των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που θα επαναλειτουργήσουν.
Εξακολουθούμε να εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας στην κατά 2 ώρες αύξηση του ωραρίου μας, στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, στις συμπτύξεις τμημάτων, στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Τα μέτρα στόχο είχαν τη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας και τη συνέχιση δύσκολων εργασιακών σχέσεων για χιλιάδες συναδέλφους.
Η συνέχιση αυτής της πολιτικής θα βρει τον κλάδο αντιμέτωπο με τα ίδια προβλήματα και τη νέα χρονιά. Με βάση τα παραπάνω καταψηφίζω τους πίνακες κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 77679/Ε2/15-05-2015 για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών».
-------------------------------------------------------------------------------------
Δείτε τα στατιστικά στοιχεία των γενικών μεταθέσεων εδώ.
Δείτε τα ονόματα των μετατεθέντων με τα μόριά τους εδώ.
Δείτε τις βάσεις των μεταθέσεων 2015 εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε κοσμίως.