Πρώτα προσπάθησε μέσω του Κοινοβουλίου, να θεσπίσει την αύξηση του ορίου των μαθητών ανά τάξη ή τμήμα σε 30.
Συνάντησε όμως αντιδράσεις και απέσυρε τη σχετική τροπολογία.
Με υπουργική απόφαση όμως, την 1η Οκτωβρίου, "πετάει το μπαλάκι" στους Διευθυντές Εκπαίδευσης και έτσι "περνά απ' το παράθυρο" αυτό που δεν μπόρεσε να περάσει από τη Βουλή!
Συγχαρητήρια κ. Υπουργέ της Παιδείας! Άξιος ο μισθός σας!
Αυτή σας η απόφαση, συνοδευόμενη από τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων όπως και υποστηρικτικών δομών, δημιουργεί τεχνητές υπεραριθμίες καθηγητών ωθώντας χιλιάδες συναδέλφους μας στη διαθεσιμότητα και την απόλυση.
Κύριε Υπουργέ,
Την άλλη φορά και αφού εξηγήσετε τι σημαίνει "εξαιρετικές περιπτώσεις", εξηγήστε ακόμα, τι σημαίνει η ρήση του Λουδοβίκου ΙΔ': "Το κράτος, είμαι εγώ" (L'État, c'est moi). Να θυμίσω, ότι την εποχή (17ος αιώνας) τού εν λόγω βασιλέα, ο βασιλικός θεσμός "υψώθηκε" πάνω από τους νόμους. Ναι, αλλά αυτός τότε, ήταν 22 ετών... νέος και άμυαλος!
Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος
Μαθηματικός
Στέλεχος της Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Ανατ. Αττικής
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CE%B5-%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%BF-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%BF%CE%B2%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82-14%CE%BF%CF%82
ΑπάντησηΔιαγραφή