ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης του Υπουργού με το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. ανακοινώθηκαν σημαντικότατες αλλαγές στα Γυμνάσια, οι οποίες θα επηρεάσουν αρνητικά τόσο τους μαθητές, όσο και τους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα:
Α) Θα υπάρξει κάθετη κατηγοριοποίηση μαθημάτων, αλλά και ειδικοτήτων
Β) τα μη εξεταζόμενα μαθήματα θα υποβαθμιστούν και στους συλλόγους θα υπάρξουν συγκρούσεις εξαιτίας αυτών των αλλαγών.
Γ) με τα όσα έχουν ανακοινωθεί ή διαρρεύσει προδήλως γνωρίζουμε το τι θα συμβεί με το μάθημα των Θρησκευτικών.
Δ) Μειώνονται κατά μία ώρα τα Αρχαία Ελληνικά και δεν είμαστε βέβαιοι για την τύχη που θα έχει η Ιστορία ως βασικό ή μη μάθημα.
Ε) η μείωση των ωρών διδασκαλίας, οι δεύτερες αναθέσεις, η παρουσία μας σε τρία τουλάχιστον σχολεία, οι συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων και τα πολυμελή τμήματα θα οδηγήσουν στη μείωση του αριθμού των αναπληρωτών συναδέλφων μας.
Στ) ανεργία χωρίς καμία προοπτική για χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς.
Ζ) η πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης αναμένεται να επιβληθεί συνολικά στο άμεσο μέλλον, ισοπεδώνοντας πλήρως τις γυμνασιακές σπουδές.
Η) το κράτος θα δαπανήσει χρήματα για τη νέα μορφή αξιολόγησης, επιμορφώνοντας επιλεκτικά μικρό αριθμό εκπαιδευτικών.
Θ) η ετήσια ή τουλάχιστον εξαμηνιαία επιμόρφωση απομακρύνεται εκ νέου χρονικά.
Ι) η αύξηση του διδακτικού έτους, η παράλληλη διεξαγωγή πανελλαδικών εξετάσεων και τα επιπλέον καθήκοντα που θα επιφορτιστούμε, οδηγούν στην ολοένα αυξανόμενη πίεση που υφιστάμεθα.
Η νεομνημονιακή συγκυβέρνηση πλήρως υποταγμένη στα κελεύσματα του κουαρτέτου αποδέχτηκε αδιαμαρτύρητα:
1) Το καθεστώς των μηδενικών διορισμών.
2) Τη μείωση των αναπληρωτών που θα επιφέρει δραματικά αποτελέσματα.
3) Τη μεγάλη αύξηση των ορίων συνταξιοδότησής μας.
4) Την ύπαρξη της προσωπικής διαφοράς στους μισθούς μας, σήμα κινδύνου για τον επερχόμενο «δημοσιονομικό κόφτη».
Επιδιώκει με κάθε τρόπο να εξοικονομήσει κονδύλια και έχοντας επηρεαστεί από ένα μίγμα «προοδευτικών», μεταμοντέρνων και θατσερικών απόψεων προχωρά σε μια «αντιμεταρρύθμιση» στο χώρο της Παιδείας. Ενισχύει την ήσσονα προσπάθεια στο μαθησιακό επίπεδο και με απόλυτο λαϊκισμό θα επιχειρήσει να στρέψει την πλειοψηφία γονέων-μαθητών εναντίον αυτών που θα αντιτεθούν στην προσπάθεια ισοπέδωσης των πάντων.
Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Θ. Τσούχλος
Μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.
Μέλος Ε.Ε. Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών ΔΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε κοσμίως.