Διαβάζω την είδηση από εδώ και αισθάνομαι δικαίωση!
Η είδηση μεταξύ άλλων αναφέρει: "Ο λόγος για την Ελένη Μαράτου-Πετινάτου από τις Κεραμιές Κεφαλονιάς, η οποία κατάφερε να συγκεντρώσει 19.566 μόρια στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό δε, είναι ότι η Ελένη πέτυχε αυτό το αποτέλεσμα χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο, καθώς λόγω της οικονομικής κατάστασης των γονιών της δεν είχε αυτή την επιλογή. Μόνο τους τελευταίους μήνες ένας από τους καθηγητές της στο σχολείο προσφέρθηκε – αφιλοκερδώς – να της κάνει κάποια ιδιαίτερα μαθήματα. Και για όποιον τυχόν δεν έχει ακόμα πεισθεί για το μέγεθος της επιτυχίας της νεαρής Κεφαλλονίτισσας, οι βαθμοί που χρειάστηκαν για να συγκεντρωθούν αυτά τα μόρια είναι: 19,6 στα Αρχαία,
19,3 στην Ιστορία, 19,2 στη Λογοτεχνία, 20 στη Βιολογία, 19,6 στα Λατινικά και 18,6 στη Γλώσσα".
Είμαι κι εγώ ένας από εκείνους τους καθηγητές, που χρόνια τώρα προσπαθώ, με την εργασία μου μέσα στην τάξη, να αναδείξω τις δυνατότητες των μαθητών μου και υβρίζομαι ως "τεμπέλης".
Είμαι κι εγώ ένας από εκείνους τους καθηγητές, που χρόνια τώρα προσπαθώ να αναδείξω την αδιαφορία των κυβερνώντων για την Δημόσια Παιδεία και υβρίζομαι ως "γαϊδούρι".
Είμαι κι εγώ ένας από εκείνους τους καθηγητές, που για 18 χρόνια δουλεύοντας σε φροντιστήρια θεωρούμην ικανός, ενώ τώρα που διδάσκω και παρέχω την ίδια ποιότητα διδασκαλίας στο δημόσιο σχολείο, χαρακτηρίζομαι ως "ρεμάλι".
Είμαι "ρεμάλι" αν διεκδικήσω, είμαι "γαϊδούρι" αν φωνάξω, είμαι "τεμπέλης" αν απεργήσω!!!
Οσφυοκάμπτη με θέλουν!
Με θέλουν να λέω μόνο μάλιστα!
Αυτοί που μέσα απ' τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων, μου συστήνουν να στοχεύω "στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών", οι ίδιοι, κουνώντας μου το δάχτυλο, με στήνουν με την πλάτη στον τοίχο και με... ισωπεδώνουν! Έτσι νομίζουν αυτοί οι ποταποί! Έτσι πιστεύουν αυτοί οι φτηνοί διαχειριστές των ζωών μας! Έτσι πιστεύουν αυτοί που την Παιδεία την αντιμετωπίζουν ως λογιστικό μέγεθος!
Δεν με έχουν ανάγκη (το λένε από μέσα τους), γιατί τα παιδιά τους τα στέλνουν σε ιδιωτικά σχολεία. Γιατί λοιπόν να ενδιαφερθούν για τα δημόσια;
Συγχαρητήρια κορίτσι μου για την επιτυχία σου! Μην ξεχάσεις ποτέ, ότι η αρωγή των "τεμπέληδων" καθηγητών σου στην τίμια προσπάθειά σου, συνέβαλε για να νικήσεις στην πρώτη μάχη τής ζωής σου.
Η είδηση μεταξύ άλλων αναφέρει: "Ο λόγος για την Ελένη Μαράτου-Πετινάτου από τις Κεραμιές Κεφαλονιάς, η οποία κατάφερε να συγκεντρώσει 19.566 μόρια στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό δε, είναι ότι η Ελένη πέτυχε αυτό το αποτέλεσμα χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο, καθώς λόγω της οικονομικής κατάστασης των γονιών της δεν είχε αυτή την επιλογή. Μόνο τους τελευταίους μήνες ένας από τους καθηγητές της στο σχολείο προσφέρθηκε – αφιλοκερδώς – να της κάνει κάποια ιδιαίτερα μαθήματα. Και για όποιον τυχόν δεν έχει ακόμα πεισθεί για το μέγεθος της επιτυχίας της νεαρής Κεφαλλονίτισσας, οι βαθμοί που χρειάστηκαν για να συγκεντρωθούν αυτά τα μόρια είναι: 19,6 στα Αρχαία,
19,3 στην Ιστορία, 19,2 στη Λογοτεχνία, 20 στη Βιολογία, 19,6 στα Λατινικά και 18,6 στη Γλώσσα".
Είμαι κι εγώ ένας από εκείνους τους καθηγητές, που χρόνια τώρα προσπαθώ, με την εργασία μου μέσα στην τάξη, να αναδείξω τις δυνατότητες των μαθητών μου και υβρίζομαι ως "τεμπέλης".
Είμαι κι εγώ ένας από εκείνους τους καθηγητές, που χρόνια τώρα προσπαθώ να αναδείξω την αδιαφορία των κυβερνώντων για την Δημόσια Παιδεία και υβρίζομαι ως "γαϊδούρι".
Είμαι κι εγώ ένας από εκείνους τους καθηγητές, που για 18 χρόνια δουλεύοντας σε φροντιστήρια θεωρούμην ικανός, ενώ τώρα που διδάσκω και παρέχω την ίδια ποιότητα διδασκαλίας στο δημόσιο σχολείο, χαρακτηρίζομαι ως "ρεμάλι".
Είμαι "ρεμάλι" αν διεκδικήσω, είμαι "γαϊδούρι" αν φωνάξω, είμαι "τεμπέλης" αν απεργήσω!!!
Οσφυοκάμπτη με θέλουν!
Με θέλουν να λέω μόνο μάλιστα!
Αυτοί που μέσα απ' τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων, μου συστήνουν να στοχεύω "στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών", οι ίδιοι, κουνώντας μου το δάχτυλο, με στήνουν με την πλάτη στον τοίχο και με... ισωπεδώνουν! Έτσι νομίζουν αυτοί οι ποταποί! Έτσι πιστεύουν αυτοί οι φτηνοί διαχειριστές των ζωών μας! Έτσι πιστεύουν αυτοί που την Παιδεία την αντιμετωπίζουν ως λογιστικό μέγεθος!
Δεν με έχουν ανάγκη (το λένε από μέσα τους), γιατί τα παιδιά τους τα στέλνουν σε ιδιωτικά σχολεία. Γιατί λοιπόν να ενδιαφερθούν για τα δημόσια;
Συγχαρητήρια κορίτσι μου για την επιτυχία σου! Μην ξεχάσεις ποτέ, ότι η αρωγή των "τεμπέληδων" καθηγητών σου στην τίμια προσπάθειά σου, συνέβαλε για να νικήσεις στην πρώτη μάχη τής ζωής σου.
Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος
Μαθηματικός
Στέλεχος της ΔΑΚΕ Καθηγητών Ανατ. Αττικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε κοσμίως.