Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

ΔΑΚΕ Β΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Συνάδελφοι /ες,
είναι γνωστό σε όλους ότι η Τεχνική Επαγγελματική εκπαίδευση έχει περάσει από πάρα πολλές φάσεις πειραματισμού.
Η εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αντί να αναλάβει εκείνες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα έδιναν λύση στα μεγάλα προβλήματα της ΤΕΕ, έκαναν το ακριβώς αντίθετο δηλ. δημιουργούσαν περισσότερα προβλήματα από αυτά που έλυναν.
Εξαίρεση υπήρξε η ίδρυση και λειτουργία των ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ  που παρά τις όποιες ατέλειες και δυσλειτουργίες, αποτέλεσαν ένα από τα αρτιότερα θεσμικά πλαίσια για την λειτουργία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Καίριο πλήγμα στην ΤΕΕ, δόθηκε με την κατάργηση των ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ,  το κλείσιμο των ΕΠΑΣ και την «βίαιη και ΑΔΙΚΗ έξοδο» των συναδέλφων στην διαθεσιμότητα.

Η πολιτεία ύστερα από τους αγώνες των συναδέλφων και του συνδικαλιστικού κινήματος έρχεται να διορθώσει την αδικία αυτή επαναφέροντας τις καταργηθείσες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και τους συναδέλφους πίσω στα σχολεία τους.



Γι' αυτό θα συνεχίσουμε να ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ & ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Ø Καμία κατάργηση ειδικότητας στην Β' τάξη ΕΠΑΛ και προσανατολισμού στην Α' τάξη.

Ø Να ανοίξουν αμέσως οι ΕΠΑΣ του Υπουργείου Παιδείας και να ενταχθούν κάτω από την εποπτεία του και όλες οι άλλες ΕΠΑΣ των Υπουργείων Αγροτικής ανάπτυξης και Εργασίας.

Ø Την διασφάλιση των οργανικών θέσεων και του μισθολογίου όλων των συναδέλφων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα από τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ.

Ø Τα εργαστηριακά κέντρα (Ε.Κ.) να μπορούν να λειτουργήσουν σε ΕΠΑΛ που δεν υπάρχει 2η σχολική μονάδα, με κριτήριο την ύπαρξη 16 τμημάτων.

Ø Να επανέλθει η δυνατότητα πρόσβασης των αποφοίτων των ΕΠΑΛ  στα ΑΕΙ  όπως γίνεται ήδη για τα ΑΤΕΙ.

Ø Οι μαθητές απόφοιτοι των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ που παρακολουθούν μόνο ειδικότητα στα ΕΠΑΛ να έχουν την δυνατότητα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρόσβαση στις σχολές που αντιστοιχούν στην ειδικότητά τους.
 Ø Κοινές αναθέσεις σε εκπαιδευτικούς του ίδιου τομέα με γνώμονα τα προγράμματα σπουδών τους και την επιστημονική τους επάρκεια. Να μπει επιτέλους φρένο στους αποκλεισμούς και τις αγκυλώσεις που εξυπηρετούν μόνο  συντεχνιακά συμφέροντα.

Ø Αναβάθμιση συγγραμμάτων και προγραμμάτων σπουδών σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις   τόσο του κοινωνικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος.

Ø ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση για όλους τους εκπαιδευτικούς στις ΑΣΠΑΙΤΕ  ή σε εξ’ αποστάσεως παιδαγωγική επιμόρφωση στο ΕΑΠ ή άλλα ΑΕΙ .

Οι αλλαγές που επιδιώκει να περάσει η κυβέρνηση είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν στην διάλυση της Τεχνικής Επαγγελματικής εκπαίδευσης .

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΜΑΣ  ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ

Η ΔΑΚΕ  πιστεύει ότι η Τεχνική Επαγγελματική εκπαίδευση με τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ, πρέπει να αποτελεί έναν από τους δύο βασικούς πυλώνες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το ενιαίο δωδεκάχρονο ή δεκατετράχρονο σχολείο  που ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας, το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να καταστρέψει την Τ.Ε.Ε. αφού θα την εντάξει σε μεταλυκειακό επίπεδο σπουδών,  άρα στην ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.

                              Το  Δ.Σ. της  ΔΑΚΕ  Β΄ ΕΛΜΕ-Θ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.