Λένε ψέματα και παράλληλα εφαρμόζουν την πιο σκληρή αντιεκπαιδευτική πολιτική!
Θα προσπαθήσω επιγραμματικά να παρουσιάσω τους λόγους για τους οποίους εκφράζω αυτούς τους βαρείς χαρακτηρισμούς:
Θα προσπαθήσω επιγραμματικά να παρουσιάσω τους λόγους για τους οποίους εκφράζω αυτούς τους βαρείς χαρακτηρισμούς:
Εμείς δεν θα απολύσουμε καθηγητές!
- Αλλαγές στο Γυμνάσιο με καταργήσεις ωρών μαθημάτων των Νέων Ελληνικών, Οικιακής Οικονομίας, και εργαστηριών Πληροφορικής και Φυσικής. Οι καταργήσεις αυτές οδήγησαν σε χιλιάδες «απολύσεις» αναπληρωτών καθώς δεν επαναπροσλήφθηκαν ενώ εργάζονταν συνεχώς στις εσχατιές της χώρας για 5 με 10 χρόνια καλύπτοντας κενά που έχουν δημιουργηθεί από τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις και τους μηδενικούς διορισμούς μονίμων από το 2010.
Εμείς δεν στοχοποιούμε τα ΕΠΑΛ και τους εκπαιδευτικούς τους!
- Η εφαρμογή των Τομέων στη Β΄ τάξη και Ειδικοτήτων στη Γ΄ τάξη στα ΕΠΑΛ οδήγησε εκατοντάδες εκπαιδευτικούς εκτός εκπαίδευσης με τις υποχρεωτικές μετατάξεις στα ΙΕΚ και σε άλλες δομές του υπουργείου.
Εμείς δεν θα εφαρμόσουμε την αξιολόγηση!
- Το 2016 ξεκίνησε η προσωπική αξιολόγηση εκπαιδευτικών με συμπλήρωση φακέλων αξιολόγησης από τους συλλόγους διδασκόντων για τους συναδέλφους που ενδιαφέρονταν να γίνουν διευθυντές σχολείων.
- Το 2017 συνεχίστηκε η προσωπική αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικών που ασκούσαν διοικητικό έργο σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης και στελέχη που τοποθετήθηκαν σε θέσεις ευθύνης με «σημαία» την άρνηση στην αξιολόγηση αξιολόγησαν το προσωπικό των δομών τους και τους εκπαιδευτικούς που είχαν αποσπαστεί εκεί.
Εμείς δεν θα βάλουμε εξωτερικούς αξιολογητές!
- Ο κ. Γαβρόγλου είπε μετά τη συμφωνία με την ΤΡΟΙΚΑ: «Στην επιλογή των διευθυντικών στελεχών θα εμπλέκονται και άτομα του ΑΣΕΠ. Δηλαδή, να μην είναι αποκλειστικά μέσω του ΑΣΕΠ, αλλά να εμπλέκεται και ο ΑΣΕΠ». Μετά αυτή τη δήλωση έπεσε και το τελευταίο φύλλο συκής για την αξιολόγηση που οραματίζεται η 1η φορά αριστερά με εσωτερικούς αξιολογητές τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, και τους Διευθυντές αλλά και με εξωτερικούς από τον ΑΣΕΠ.
- Παράλληλα στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, (εδώ την αξιολόγηση την ονομάζουν αποτίμηση! Μάστορες στη χρήση νέων όρων για την αποφυγή παλιών που δημιουργούν άλλους συνειρμούς), στην αξιολόγηση δηλαδή της σχολικής μονάδας θα συμμετέχουν και θα έχουν ενεργό ρόλο εκτός του διευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων, το ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, 3 εκπρόσωποι των μαθητικών συμβουλίων και εκπρόσωπος του Δήμου. Εδώ δεν μιλάμε για αξιολόγηση αλλά για κανονική λογοδοσία των εκπαιδευτικών για το έργο τους στους γονείς, τους μαθητές και την κοινωνία.
- Αν όλοι αυτοί δεν είναι εξωτερικοί αξιολογητές (εφαρμόζοντας μία από τις πιο σκληρές αξιολογήσεις) τότε τι είναι κύριοι του υπουργείου παιδείας;
Εμείς δεν θα αυξήσουμε το ωράριο!
- Εφαρμογή της 30ωρης παρουσίας εβδομαδιαίως των εκπαιδευτικών στα σχολεία παρερμηνεύοντας το νόμο 1566 που έλεγε ότι «οι εκπαιδευτικοί παραμένουν πέραν του ωραρίου τους στο σχολείο μόνο για την επιτέλεση συγκεκριμένου έργου που τους ανατίθεται». Αφού έχυσε κροκοδείλια δάκρυα ο κ. Γαβρόγλου για τις ελλείψεις των σχολείων σε Διοικητικούς Υπαλλήλους, Φύλακες και Γραμματείς εφαρμόζει την 30ωρη παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία για να επιτελούν αυτοί το έργο των υπαλλήλων που χρειάζονται!
Εμείς δεν θα καταργήσουμε σχολεία!
- Εξήγγελλε ο κ. Γαβρόγλου 150 καταργήσεις σχολείων μέσα από τις 300 συγχωνεύσεις παρουσιάζοντας όλα αυτά τα σχολεία που λειτουργούν δεκάδες χρόνια τώρα ως «παθογένειες του παρελθόντος»! Στόχος του κ. Γαβρόγλου είναι να δημιουργήσει σχολεία «τέρατα» και να οδηγήσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε κινητικότητα αλλά και στην απώλεια των αντίστοιχων οργανικών θέσεων.
Ένα είναι το συμπέρασμα, από τα ελάχιστα από τα πολλά που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε:
Αυτή η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι η χειρότερη όλων!
Νικηφόρος Α. Κωνσταντίνου
Μέλος του ΔΣ της Ο.Λ.Μ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε κοσμίως.