Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ: ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ!


Με το 3ο Μνημόνιο, που ψηφίστηκε στη Βουλή το Νοέμβριο του 2012 και τα μέτρα που περιλαμβάνονται στο ν.4093/12 και τις μετέπειτα πράξεις νομοθετικού περιεχομένου δόθηκε ένα ακόμα ισχυρό πλήγμα στις εργασιακές μας σχέσεις, στους μισθούς μας, τις συντάξεις και το ασφαλιστικό σύστημα στο σύνολό του, στην παιδεία και σε όλα τα δημόσια αγαθά. Έγινε ένα ακόμη βήμα που οδηγεί στη φτωχοποίηση των εργαζομένων και στη βαθειά  υποβάθμιση της ζωής μας. Η δραματική μείωση των αποδοχών μας που στους νέους εκπαιδευτικούς έφτασε το 45% του μισθού, οδηγεί στην εξαθλίωση του κλάδου.

Αργία και διαθεσιμότητα ακόμα και όσων απλά παραπέμπονται στα πειθαρχικά συμβούλια, υποχρεωτική μετάθεση σε όλη τη χώρα ανεξάρτητα από οργανική θέση με απόφαση Υπουργού, κατάργηση δώρων, αύξηση ορίων ηλικίας στα 67 με 40 χρόνια υπηρεσίας για τη σύνταξη, κατακρεούργηση του εφάπαξ και διάλυση των επικουρικών μας ταμείων, απαγόρευση προσλήψεων μονίμων και ελαχιστοποίηση αριθμού αναπληρωτών το 2013 στο 13% του αριθμού τους το 2011 (μόλις 2.000 πιστώσεις) είναι μερικές από τις επιπτώσεις της πολιτικής του μνημονίου στους εκπαιδευτικούς.
Με το σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών υλοποιείται ο ν. 4024/11 που τη συνδέει με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Επίσης, σύμφωνα με τους μνημονιακούς νόμους αλλά και με τις κατά καιρούς δηλώσεις των αρμόδιων Υπουργών οι απολύσεις στο δημόσιο (με όποιο όνομα και να παρουσιάζονται) συνδέονται με την αξιολόγηση. Οι κυβερνήσεις έχουν συμφωνήσει με την τρόικα τη μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων. Οι επιπτώσεις από τη εφαρμογή αυτών των σχεδίων θα είναι η διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, ο ανταγωνισμός, η μετατροπή των σχέσεων στο σχολείο σε ζούγκλα, η κατάργηση κάθε συλλογικότητας που είναι η βάση ενός δημοκρατικού σχολείου. Τα μονοπρόσωπα πρόσωπα αξιολόγησης θα οδηγήσουν σε εποχές «επιθεωρητισμού». Η ουσιαστική στόχευση της αξιολόγησης είναι ο έλεγχος και η τιμωρία των εκπαιδευτικών.
Το σχέδιο της αξιολόγησης συνδέεται άμεσα με το νέο σχολείο, του ανταγωνισμού, της φτηνής κατάρτισης, της αποσπασματικής και επιφανειακής γνώσης που θέλουν να δημιουργήσουν. Η προτεινόμενη αξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση, στην υποβάθμιση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά.
Στην παιδεία συνολικά, με τον κρατικό προϋπολογισμό του 2013, μειώνονται δραματικά οι, ήδη χαμηλές, κρατικές δαπάνες (η μείωση σε σχέση με το 2009 φτάνει το 33 %),  προωθούνται νέες συγχωνεύσεις σχολείων με κύριο στόχο τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ.
Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο οι Περιφερειακές Διευθύνσεις και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προωθούν συμπτύξεις τμημάτων, στοιβάζουν ακόμα και 30 μαθητές στην τάξη, ενώ μοιράζουν ένα καθηγητή σε περισσότερα τμήματα, μειώνοντας ταυτόχρονα τον εβδομαδιαίο χρόνο διδασκαλίας του κάθε μαθήματος, δίνουν εντολές για υποχρεωτικές υπερωρίες κ.λπ. Με αυτό τον τρόπο, προσπαθούν να κρύψουν τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, παρότι  βρισκόμαστε στον 6ο μήνα του σχολικού έτους.
Και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά και πριν στεγνώσει το μελάνι από τις δηλώσεις του πρωθυπουργού πως «είναι τα τελευταία μέτρα», έρχεται και το φορολογικό νομοσχέδιο με νέες επιβαρύνσεις για τους εργαζόμενους και φοροαπαλλαγές για τους πλούσιους και το μεγάλο κεφάλαιο. Και έπονται νέα μέτρα, χαράτσια, φόροι και περικοπές τη επόμενη περίοδο, όταν δεν «πιάνονται οι στόχοι».
Οφείλουμε να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για: να ανατρέψουμε την πολιτική των μνημονίων κυβέρνησης και τρόικας (ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ) και των εφαρμοστικών τους νόμων, που πλήττουν τους εκπαιδευτικούς αλλά  και όλους τους εργαζόμενους, τη δημόσια  εκπαίδευση αλλά και όλα τα κοινωνικά αγαθά (υγεία, νερό, ρεύμα, συγκοινωνίες κ.λπ.).  
  • Όχι στις απολύσεις, τη διαθεσιμότητα και τις αργίες.
  • Κατάργηση των νόμων 4093/12 (3ο μνημόνιο, μεσοπρόθεσμο) και 4057/12  (Πειθαρχικό Δίκαιο).
  • Κατάργηση του Βαθμολόγιου – Μισθολόγιου (ν.4024/11), ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Να αποσυρθεί το ΠΔ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  • Όχι στη μείωση των δαπανών για την παιδεία. Όχι στις συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων. Άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 20 ΦΛΕΒΑΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ  
Αθήνα: 11 π.μ. Προσυγκέντρωση ΟΛΜΕ στο Πολυτεχνείο
Από το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε.






8 σχόλια:

  1. Εγώ δεν απεργώ γιατί:
    1.Η παιδεία είναι Σταλινική, αριστερή
    2.Γιατί η ΟΛΜΕ δεν τιμάει καμιά εθνική γιορτή παρά μόνο το Πολυτεχνείο
    3.Γιατί η ΟΛΜΕ με λέει ρατσιστή επιδή θέλω να ζήσω στη χώρα μου ελεύθερος
    4. Γιατί θέλω τα βιβλία μου να είναι για ελληνόπουλα
    5.Γιατί θέλω να γιορτάζω τα Ίμια
    6.Γιατί όταν ήμουν στο δημοτικό τραγουδούσα
    το "έχω μια αδελφή κουκλίτσα αληθινή,τη λένε .."
    7.Γιατί μέχρι να Σταλινοποιηθεί η παιδεία γνώριζα ότι ήμουν γνήσιος Έλληνας

    Η ΟΛΜΕ δεν μου εξασφαλίζει τίποτε από αυτά,δεν θα συμμετάσχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Κατ' αρχάς θα χαιρόμουν να μην ήσουν ανώνυμος. Τα 7 σημεία που αναφέρεις, αν υποθέσουμε ότι ισχύουν απολύτως με τον τρόπο που τα εκφράζεις. Αν εκλείψουν και ισχύσει ότι θα ήθελες, θα απεργούσες;;;

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υπήρχε ελληνική παιδεία και γιορτάζονταν οι εθνικές γιορτές, δεν θα γινόταν απεργία για το δίκιο του ΣΥΡΙΖΑ... Θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή και με τα 960 Ευρώ που παίρνω.

      Χαίρομαι που αναρτήσατε την εκδήλωση για τη Β.Ηπειρο.

      Το ΚΚΕ έχει στο καταστατικό του τη δικτατορία του προλεταριάτου και εσείς το έχετε για δημοκρατικό;

      Με την ΟΛΜΕ δεν κατεβαίνω σε καμιά πορεία σε καμιά απεργία γιατί κάνουν αντισυγκεντρώσεις για οτιδήποτε εθνικό.Δεν ταιριάζουν τα χνώτα μας,τα δικά τους είναι από χαβιάρι και τα δικά μου από μυζήθρα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ μου, η ελληνική παιδεία και οι εθνικές γιορτές, δεν εξασφαλίζουν την απουσία απεργιών. Εκτός και αν η ελληνική παιδεία και οι εθνικές γιορτές είναι "προνόμιο" αυτών που καταλύουν τη δημοκρατία.
      Η ευτυχία που σε διακατέχει για τα 960 ευρώ, ελπίζω να υπάρχει και όταν στο μέλλον απωλέσουν την ήδη μικρή αγοραστική τους δύναμη.
      Η εκδήλωση για τη Βόρειο Ήπειρο είναι εκδήλωση τιμής και μνήμης για ένα γεγονός που τα ελληνόπουλα αγνοούν. Όπως εύκολα υπερασπιζόμαστε τα δίκαια άλλων λαών, έτσι θα έπρεπε να έχουμε σε διαρκή επικαιρότητα, το δίκαιο της Β. Ηπείρου και των Κυπρίων αδελφών μας.
      Σε ότι αφορά την ΟΛΜΕ, σου διαφεύγει ότι δεν είναι πολιτική οργάνωση με ιδεολογικό υπόβαθρο, αλλά συνδικαλιστική δευτεροβάθμια. Εκεί, οι έδρες προκύπτουν κατόπιν εκλογών και η κάθε παράταξη παίρνει αυτό που της αναλογεί. Το ίδιο συμβαίνει και στις ΕΛΜΕ.
      Σκέφτηκες ποτέ ότι η αποχή σου από διαδικασίες (όπως είναι οι γενικές συνελεύσεις), παγιώνει την επικράτηση απόψεων που εσύ κατακρίνεις;;
      Γράφεις: "Το ΚΚΕ έχει στο καταστατικό του τη δικτατορία του προλεταριάτου και εσείς το έχετε για δημοκρατικό;". Πόθεν τεκμαίρεται ότι εμείς θεωρούμε το ΚΚΕ δημοκρατικό; Η πολιτεία των αδελφών κομμάτων του, όπου κυβέρνησαν (βλέπε Αλβανία και διωγμούς των Βορειοηπειρωτών), μας πείθει για το αντίθετο.

      Διαγραφή
  3. Δεν γνωρίζετε ότι σε όλα τα συνδικάτα μέσω της μεθόδου της σέχτας (δημιουργούμε ανεξάρτητους συδυασμούς)κυβερνάει
    η αριστερά;Δεν είδατε τα προηγούμενα χρόνια ότι η ΟΛΜΕ έκανε αντισυγκεντρώσεις στις συγκεντρώσεις της Χρυσής Αυγής για τα ΙΜΙΑ.Κρίμα που η ΔΑΚΕ κοιμάται...

    Με τα 960 Ευρώ δεν είμαι ευτυχισμένος αλλά για να πάρω περισσότερα πρέπει να γίνει ανάπτυξη και να καταφέρει η κυβέρνηση να ρίξει τα ισχυρά συνδικάτα του ΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΗ
    και τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ...Η κοπή χρήματος απαγορεύεται.

    Η ΟΛΜΕ τόσα χρόνια κατέβαινε σε απεργίες μαζί με τις ΔΕΚΟ...

    Αγαπητέ Τέλλο Αγαπηνέ (Άγρα),αυτό που λείπει από τη ΔΑΚΕ είναι η ιδεολογία και η δυναμική.Ποιοί από τους συνδικαλιστές μας έχουν διαβάσει βιογραφία του Τέλλου Άγρα ή του Παύλου Μελλά.Οι καθηγητές εκτιμούν τη γνώση και δη την εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τα επιχειρήματά σας. Ανοίγετε πολύ τη συζήτηση και ο τρόπος επικοινωνίας μας δεν είναι ο καλύτερος για ανταλλαγή επιχειρημάτων.
      Επαναλαμβάνω με άλλα λόγια. Η ΟΛΜΕ έχει μειοψηφίες και πλειοψηφίες. Αυτό τα λέει ΟΛΑ.
      Όσο για τα λεγόμενά σας περί βιογραφιών, σας παραπέμπω στον ακόλουθο σύνδεσμο, με ομιλία μου για τον Μακεδονομάχο Σαράντη Αγαπηνό (Τέλλο Άγρα).
      http://math-telos-agras.pblogs.gr/2012/11/agaphneia-2012-h-omilia-moy-gia-ton-kapetan-agra-keimeno-video-f.html

      Διαγραφή

Σχολιάστε κοσμίως.